جشنواره ۵ روزه تلویزیون های OLEDویژه عید فطر


 

با خرید تلویزیون عیدی بگیرید

جشنواره 5 روزه تلویزیون‌های OLED ویژه عید فطر با جوایز ویژه خود میزبان شماست

 

 انگار همین دیروز بود که حلول ماه خدا را سلام گفتیم و برای ورود به شهر رمضان آماده شدیم. اکنون با چشم برهم زدنی ماه مهمانی خدا لحظه ‌به لحظه به پایانش نزدیک‌تر می‌شود. عید فطر نزدیک است و می‌توانیم پایان یک ماه راز و نیاز باخدا را جشن بگیریم. جشنی که ال جی و گلدیران نیز خود را در آن سهیم دانسته و قصد دارند در این عید به مشتریان خود هدیه‌ دهد. هدیه‌ای در قالب جشنواره 5 روزه تلویزیون‌های OLED که ویژه  عید فطر برگزار می‌شود و در آن به خریداران تلویزیون‌های OLED ال‌جی جوایز مختلفی اهدا می‌شود. به تمام خریداران این جشنواره سکه بهار آزادی تعلق می‌گیرد. به‌علاوه 5 سفر به روسیه به قید قرعه برای 5 نفر در نظر گرفته‌شده است. روزانه یکی از شانس‌های سفر به روسیه قرعه‌کشی شده و در طی این 5 روز برندگان این سفر هیجان‌انگیز انتخاب خواهند شد. البته اینها همه هدایا نیستند. ال جی و گلدیران برای خرید هرکدام از تلویزیون‌های مشمول این جشنواره، جوایز غیر نقدی دیگری مثل هارد یک ترا بایتی نیز در نظر گرفته اند. 

 

در کنار هدایای ویژه این جشنواره، باشگاه روی خوش زندگی هم امتیازاتی را برای خریداران درنظر گرفته است که شامل عضویت طلایی در باشگاه، دریافت 2% اعتبار بیشتر (در مجموع 4%)و شانس دو برابری شرکت در قرعه کشی جشنواره رمضان (ویژه اعضا باشگاه) می باشد.

 

در جدول جشنواره می‌توانید میزان تخفیف‌های در نظر گرفته‌شده برای تلویزیون‌های OLED را مشاهده کنید. تخفیفات در نظر گرفته‌شده پس از نصب در کارت مشتری شارژ خواهد شد. هاردهای اکسترنال نیز پس از نصب کالا توسط فروشگاه به مشتریان عزیز تحویل داده خواهد شد. در ضمن استفاده از هدایا و تخفیفات این جشنواره ملزم به خرید تلویزیون‌های OLED (مطابق جدول جشنواره) با گارانتی شرکت گلدیران و صرفا از نمایندگی‌های مجاز این شرکت است.

 

مشتریان گرامی توجه داشته باشید برای شرکت در این جشنواره و بهره مندی از هدایای آن فقط 5 روز فرصت دارید.

 

 

 

جشنواره  ۵ روزه تلویزیون های   OLEDویژه عید فطر

 

جوایز جشنواره:

سکه بهار آزادی برای تمام خریداران محصولات مشمول جشنواره

۵ سفر به روسیه برای ۵ نفر به قید قرعه (روزانه یک سفر)

هدایای ارزنده غیر نقدی

شرایط جشنواره:

  •   تخفیفات و امتیازات در نظر گرفته شده برای تلویزیون‌های OLED در جدول جشنواره، پس از نصب در کارت مشتری شارژ خواهد شد.( فرصت نصب تا ۹ تیر)
  • همچنین هاردهای اکسترنال نیز پس از نصب کالا توسط فروشگاه به مشتریان عزیز تحویل داده خواهد شد.
  • تخفیفات و هدایای این جشنواره علاوه بر جشنواره های فعلی تصویری می باشد.
  • استفاده از مزایای این جشنواره برای مشتریان، مشروط به خرید تلویزیون‌های OLED (مطابق جدول جشنواره)، با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی‌های مجاز این شرکت است.
  • شرایط و هدایای این جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام با شماره 84733 -021 تماس حاصل فرمایید.

 

مراحل شارژ کارت هدیه:

 

دقت فرمایید:

• جهت دریافت تخفیفات پس از نصب، حتماً باید محصول خریداری شده توسط شرکت مشتریان گلدیران نصب گردد.جهت نصب با شماره ی 84733-021 تماس حاصل فرمایید.

• مهلت نصب محصولات  تا ۹ تیر می باشد.

• تنها ارسال شماره 16 رقمی کارت هدیه پرداخت الکترونیک سامان (که بر روی آن لوگوهای ال جی و گلدیران و عبارت کارت هدیه ویژه جشنواره صوتی و تصویری و لوازم خانگی، درج شده است) معتبر می باشد. شماره آن را بدون خط فاصله و ترجیحاً با اعداد انگلیسی ارسال فرمايید.

• به ازای هر محصول مشمول جشنواره که خریداری می کنید، یک کارت، دریافت کنید و شماره ی آن را پس از طی مراحل نصب (که در بالا اشاره شد) ارسال فرمایید.

• حداکثر تا 7 روز پس از نصب کالا، پیامک اولیه را دریافت خواهید کرد و می توانید شماره کارت خود را در پاسخ ارسال کنید. شارژ کارت بانکی  نیز حداکثر 14 روز پس از ارسال شماره ی کارت توسط شما، انجام خواهد شد.

• جهت مشاهده وضعیت شارژ کارت خود می توانید عدد  1 را از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده اید، به سامانه 100083583 ارسال فرمایید.

• در صورتی که پس از گذشت یک هفته از نصب محصول، پیامکی دریافت نکردید یا پس از گذشت دو هفته از ارسال شماره کارت، کارت شما شارژ نشد از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده اید، عدد 4 را به شماره 100083583 پیامک فرمایید تا با شما تماس حاصل شود. فراموش نکنید که در صورت عدم دریافت پیامک یا تاخیر در شارژ کارت، مهلت پیگیری تا 1 ماه پس از پایان جشنواره(که متعاقباً اعلام می شود) خواهد بود و پس از این مدت شارژ کارت ها میسر نمی باشد.

• کارت هدیه ی پرداخت الکترونیک سامان را می توانید در هنگام خرید از همه کارت خوان های (POS) سراسر کشور استفاده نمایید و نمی توان از این کارت برای انتقال یا دریافت وجه نقد از خودپرداز استفاده کرد.

 

لیست فروشگاه های منتخب

 

فروشگاه

آدرس

تلفن

چارسو

تقاطع خیابانهای جمهوری و حافظ- مرکز خرید چارسو

66767245-66767269

شریعتی

خیابان شریعتی- بین ظفر و میرداماد- نبش کوچه احمدیه یکم

22889866-22889855

آریاشهر

خیابان ستارخان- نرسیده به صادقیه- نبش چهارراه خسرو

44222234

قدس

خیابان شریعتی- نرسیده به میدان قدس

22704635-22744125

کاشانی

بلوار آیت الله کالشانی- نبش رامین شمالی

44024882

تهرانپارس

خیابان حجر بن عدی- بین خیابانهای 154 و 156 شرقی

77714951

خواجه عبدالله

خیابان شریعتی- خیابان خواجه عبدالله- نبش کوچه شانزدهم

22879182-22879183

هفت حوض

خیابان نارمک- میدان نبوت- مجتمع سون سنتر- جنب بانک آینده

77975199

شیخ بهایی

خیابان ملاصدرا- خیابان شیخ بهایی جنوبی-نبش بن بست اعظم

88041296

گیشا

خیابان گیشا- بین خیابان 13 و 15

88281447-88266940

سانترال

خیابان شریعتی- بین خیابانهای یخچال و دولت

22601584

ظفر

خیابان شریعتی- روبروی ظفر- جنب صرافی وحید

22854619

 

 

 

ارسال پرسش جدید