یخچال فریزر Door- in- Door ال جی


تاریخچه

در سال 2010 ال‌جی برای اولین بار مفهوم جدید درب دو لایه و یا همان  (Door- in- Door )  را به دنیا معرفی کرد. یخچالی که با کسب جوایز مختلف به عنوان یک پیشرفت و ابتکار تازه در این صنعت شناخته شد.

دسترسی آسان به فضای بزرگتر

نوآوری جدید ال‌جی ویژگی درب جدید دو لایه (Door- in- Door ) است که امکان دسترسی راحت‌تر به فضای بیشتری از یخچال را برای شما فراهم می‌سازد.

شما می‌توانید به راحتی به مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی که بیشتر مصرف می‌کنید، دسترسی داشته باشید.

درب بزرگی که بر روی درب اصلی یخچال تعبیه شده و با فشار اندکی باز می‌شود، باعث می‌شود تا دیگر نیازی به باز کردن مکرر درب اصلی یخچال

نبوده و شما بتوانید به آسانی به مواد غذایی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.


 

جلوگیری از اتلاف هوای سرد

با قرار دادن اقلام و خوراکی‌های پرمصرف در درب Door- in- Door  و کاهش تعداد دفعات باز و بسته کردن درب یخچال از اتلاف هوای سرد جلوگیری می‌شود. بدین وسیله، کاهش اتلاف هوای سرد تا میزان 47.3 درصد منجر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌گردد.

 

 

حفظ رطوبت بیشتر

این مدل یخچال به دلیل داشتن کشوی نگهدارنده رطوبت با قابلیت Moist Balance Crisper     می تواند منجر به حفظ رطوبت تا 20 درصد بیشتر از مدلهای معمولی گردد. این قابلیت کمک قابل توجهی به حفظ طراوت و تازگی میوه ها و سبزیجات درون این کشو می نماید.

 

 

  آبریزی با طراحی خاص

این یخچال دارای آبریزی با طراحی جدید  همراه با لبه های خمیده برای سهولت استفاده مصرف کنندگان است.

 

 

 

بیشترین صرفه جویی در مصرف انرژی 
يخچال‌هاي ال‌جي از كمپرسور خاص اینورتر خطي (Inverter Linear Compressor) قدرت مي‌گيرند كه از پيستون خطي رفت و برگشتی به جاي پيستون دورانی استفاده مي‌كند. اين امر اصطكاك داخلي كمتري توليد كرده و به موجب آن سر و صداي كمتر، اطمينان و دوام بيشتر و البته مصرف انر‍ژي پايين تری را به ارمغان مي‌آورد. این کمپرسور با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود، بسیار با دوام است. به طوری که شرکت ال جی وگلدیران عملکرد آن را 10 سال گارانتی می کنند. همچنین در يك تحقيق در انجمن علوم و تحقيقات آلمان (VDE: Verband der Elektrotechnik, Elektronik & Informationstechnik) مشخص شد كه کمپرسور خطي ال‌جي به راحتي  تا بیش از 20 سال عمر مي‌كند.


 

 

سیستم عیب‌یابی هوشمند

یخچال شما با سیستم Smart Diagnosis ال‌جی، به کمک اپلیکیشن تلفن‌های هوشمند یا از طریق تماس با مرکز اطلاعات مشتریان ال‌جی، مشکل خود را اعلام می‌کند؛ تا با کاهش تماس‌های غیر ضروری در مصرف هزینه و زمان صرفه جویی شود.

 

 

جهت اطلاعات بیشتر   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال پرسش جدید