غبار روبی را به استلا بسپارید


 
 
هر جای خانه که در تماس مداوم با پوست انسان است باید تا حد ممکن بهداشتی نگه داشته شود. شما به طور معمول ۶ تا ۸ ساعت از شبانه‌روز را روی تخت خوابیده‌اید. ساعت‌های بیشتری هم روی مبل و صندلی نشسته‌اید.
 
این زمان برای کودکان قطعاً بیشتر است. اما تاکنون فکر کرده‌اید که تختخواب، مبل و صندلی چقدر آلوده هستند؟ البته، آلودگی‌های معمولی مثل گرد و غبار و موهای ریزی که مدام می‌ریزند و به راحتی هم از بین نمی‌روند را یا باید بشویید، یا جارو کنید که با جاروبرقی‌های معمولی، امکان‌پذیر نیست و یا از پنجره آویزان شوید و پتو و رختخواب را بتکانید که در این دوره زمانه کار جالبی نیست!
 
اما ‌ال‌جی جاروی بهداشتی مبتکرانه‌ای ساخته است که می‌تواند ذرات گرد و غبار و حساسیت‌زا را از بین ببرد؛ استلا.
 
ویژگی جاروی بهداشتی مبتکرانه ال‌جی، راه حل هوشمند Dual Punch و پایگاه استریلیزاسیون فرابنفش است که نه تنها روتختی و ملحفه‌ها را از ذرات گرد و غبار پاک می‌کند، بلکه محافظت مؤثری را در برابر غبار و مواد حساسیت‌زا فراهم می‌آورد.
 
پس، با خیال راحت، غبارروبی از تختخواب و ملحفه و مبلمان خود را به استلای ال‌جی بسپارید و خوابی آرام و تمیز داشته باشید.
 
اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را میتوانید در وب سایت گلدیران از اینجا ملاحظه نمایید.
 
در کمپین بهترین های تابستان باشگاه روی خوش زندگی، این محصول ارزنده با 10% تخفیف برای اعضای محترم باشگاه در دسترس میباشد. برای دریافت تخفیف میابیست پیامک دریافت شده از باشگاه را به فروشگاه ارائه نمایید.
برای دریافت قیمت نهایی جاروی بهداشتی استلا (با کسر اعتبار موجود در کارت عضویت) میتوانید به صفحه پیشنهاد ویژه محصولات مراجعه نمایید.
 
 
 
ارسال پرسش جدید